فانتزیا

مغزت را در بیاور ٬ بگذار کمی فانتزی بخورد

فانتزیا

مغزت را در بیاور ٬ بگذار کمی فانتزی بخورد

ساکنین سرزمین دوشن...

کسی چه می داند... 

نظرات 3 + ارسال نظر
ارمان سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://jaietokhalist.blogsky.com

سلام دوست عزیز اگه می خوای از طریق وبلاگت کسب درامد کنی و وقتتو الکی با سایت های کلاهبردار تلف نکنی حتما اینجارو ببین

مطالبی که در سایت وجود داره حاصل تجربه 2 ساله ماست
وب سایت تخصصی معرفی سایت های کسب درامدر از طریق اینترنت
خدمات ما در این سایت
معرفی سایت های ایرانی
معرفی سایت های خارجی ptc
معرفی سایت های مطمئن و کلاهبردار ایرانی وخارجی
راههای افزایش بازید به صورت کاملا رایگان"مقاله ارتقا سئو,چگونگی معرفی سایت یه وبلاگ یا سایت به موتور های جستجو گر,معرفی بیش از 400 سایت

مقاله های رایگان کسب درامد وفروش بیشتر شما
آموزش سایت های ایرانی و خارجی از ابتدا تا انتها
نکات کلیدی ایجاد وبلاگ و دوست عزیز ......

هدیه سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

اوووووووووووووووووف


اگه با پادشاه شهر دوشن دوستی

باهاش حرف بزن ببین منو راه میدن

به عنوان 1 شهروند ساده


عکس فوق العاده است

منم زدم زیر خنده


در خصوص کافه 28 هم

توهین نکن

لعنت هم نکن

من هنوزم میگم جای دنجیه

ممنووووووون.
با پاهای خودم اومدم توی این سرزمین ولی با دلم اینجا موندم.
سخته ، یه چیزهایی تو زندگی زور داره...و الا ورود به این سرزمین آزاده ،

راست می گی جای فوق العاده دنجیه... ولی خوب شاهزاده که نیست 28 تا مسافر به چه درد می خوره...

راجع به توهین ... باور کن این کار و اصلا بلد نیستم..
میخواستم روی دیوار گلی یکم ... گله کردم ، ولی به حال این روز هام ببخش...


یا علی.

هدیه چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

نه نه !!!!!!!!! اصلا منظورم این نبود

عذرخواهی واسه چی

کافه ی خودته

حق هرکاری داری

تعصب من روش بیجا بود

خب چه میشه کرد

من به جاهای دنج حساسم

مطمئنم شاهزاده هست

اما ۲۸ تا مسافر گمونم دو به هم زنی می کنن

حواست بهشون باشه

دیگه به مسافرهای تو دل شاهزاده عادت کردم...
حالا که شاهزاده نیست می خوام جاش و به بقیه اجاره بدم...

مرسی که هستی.

یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد