فانتزیا

مغزت را در بیاور ٬ بگذار کمی فانتزی بخورد

فانتزیا

مغزت را در بیاور ٬ بگذار کمی فانتزی بخورد

بی منت می

می میزنم که حال بد را هم بفهمم ... غُصه را هم... آخ ... که بی منت تو هم شادم شاد! کجایی عزیز جمعه ... نمی بینی . می بینی چه ها که نمی شود! اگر خوابی من که به منت پست شب بیدارم.
نظرات 9 + ارسال نظر
هدیه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

فانتزی که من می شناسم

بی مدد پست شب هم بیدار است...

آرشه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://fiddlestick.ir/

حوصله ندارم sms بدم ، بهارت مبارک توپولف جان

هدیه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

راستی یه چیز خنده دار

چند وقت پیش شعر علی کوچیکه ی فروغ رو خوندم

دقت که کردم دیدم بدتر از قبلی فالشه

۱ بار باید اصول آهنگسازی رو ازت یاد بگیرم

هدیه جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

خالیه ...



هدیه دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

۱۳ به در امسال

تو به جای سبزه بندای پوتینت رو گره می زدی

و من آفریقا رو رد کردم

و سر از نقاشی همگانی پارک بزرگ ملت در آوردم

هدیه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآخ از بارون

سلامت باشی

خیلی خوب مثه همییییییشه

هدیه سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

دلتنگی تو معبد بودا چه شکلیه؟

هدیه جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

آخ ازین قدم های بی صدایت

که جمعه ها را از هفته ام پیاده می کند

هدیه یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ



دفترتو بیار دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد